Monday, October 11, 2010

せんしゆう の どようび えいが を みました - I watched a movie last Saturday

せんしゆう の どようび わたし は ともだち と えいが を みました。コロンビア だいがく から Union Square まで ちかでつ で いきました、それから ともだち に あいます。えいが は The Social Network です。わたし は えいが が すき。 どようび は いい にち でした。(^_^)

Last Saturday I watched a movie with my friend. I took the train from Columbia to Union Square, and met up with my friend. The movie was "The Social Network". I liked the movie. Saturday was a good day. =)

-Simon

5 comments:

arndt said...

日本語のTAのアーントです。私もせんしゅうSOCIAL NETWORKをみました。 よかったですね!

ペん said...

らいしゅう わたしは ごの えいがを みます。
おもしろいです。

seohee ma said...

"Town" をみましたか?
Town をみましょ!!!
ごぜんにじにどうですか?

アロン said...

Social Networkはまだみていません。Aaron Sorkinはかきます。West Wingがすきですか。Aaron SorkinはWest Wingもかきます。

Jim said...

I haven't seen that movie. Was it a good movie? And why haven't you subscribed to my blog yet?? -.-"